het ontdekken van de gedeelde identiteit van de nieuwe organisatie.
Strategieontwikkeling of organisatorische verandering:
visie en missie definiëren; een nieuwe stip op de horizon vinden.
Cultuurverandering en employee alignment:
inspireren, verbinden en motiveren van medewerkers om de businessdoelen te bereiken.
Mijlpaal in de evolutie van de organisatie:
een belangrijk moment om het verhaal effectief vertellen.
Branding & Marketingcommunicatie
Branding:
de waardepropositie beter onderscheiden ten opzichte van concurrenten, een bestaand merk herpositioneren of een nieuw merk uitvinden.
Een nieuwe naam:
op zoek naar een nieuwe, unieke naam of merkidentiteit.
Internal branding:
gedragsprincipes definiëren om de externe belofte waar te maken.
Brand portfolio-ontwikkeling:
aanbrengen van structuur en logica in de merkenportefeuille.
Expansie en introducties:
aanboren van nieuwe doelmarkten of een nieuw klantsegment; uitbreiden naar nieuwe categorieën; lancering van een organisatie, bedrijf, product of service.
Design
Merkvormgeving:
ontwikkelen van logo-, huisstijl- of verpakkingsdesign om aan te sluiten bij een nieuwe doelgroep, of opnieuw bij een bestaande doelgroep.
Sales
Salesboost:
ideeën ontwikkelen om klanten te verrassen en verkoop en loyaliteit te stimuleren.