het ontdekken van de gedeelde identiteit van de nieuwe organisatie.
Strategieontwikkeling of organisatorische verandering:
visie en missie definiëren; een nieuwe stip op de horizon vinden.
Cultuurverandering en employee alignment:
inspireren, verbinden en motiveren van medewerkers om de businessdoelen te bereiken.
Mijlpaal in de evolutie van de organisatie:
een belangrijk moment om het verhaal effectief vertellen.
Branding & Marketingcommunicatie
Branding:
de waardepropositie beter onderscheiden ten opzichte van concurrenten, een bestaand merk herpositioneren of een nieuw merk uitvinden.
Een nieuwe naam:
op zoek naar een nieuwe, unieke naam of merkidentiteit.
Internal branding:
gedragsprincipes definiëren om de externe belofte waar te maken.
Brand portfolio-ontwikkeling:
aanbrengen van structuur en logica in de merkenportefeuille.
Expansie en introducties:
aanboren van nieuwe doelmarkten of een nieuw klantsegment; uitbreiden naar nieuwe categorieën; lancering van een organisatie, bedrijf, product of service.
Design
Merkvormgeving:
ontwikkelen van logo-, huisstijl- of verpakkingsdesign om aan te sluiten bij een nieuwe doelgroep, of opnieuw bij een bestaande doelgroep.
Sales
Salesboost:
ideeën ontwikkelen om klanten te verrassen en verkoop en loyaliteit te stimuleren.
We maken gebruik van cookies. Lees hierover meer in de privacyverklaring. Door gebruik te maken van deze website ga je hier automatisch mee akkoord.