Royal HaskoningDHV Business Line Water is al meer dan 135 jaar toonaangevend op het gebied van waterinnovatie. Daar willen ze de buitenwereld nu meer over gaan vertellen. Thema’s op basis waarvan thought leadership gebouwd worden zijn o.a. Circular Water, SMART Water en Water for Industry. Aan mij de opdracht om het volgende te ontwikkelen:
- Positionering van Business Line Water als merk; de purpose.
- Merkmanifest dat deze purpose duidelijk maakt en mensen beweegt.
- Thema-proposities die de positionering onderbouwen.
- Interactief proces dat medewerkers ruimte geeft om input te leveren.
Waarom doen we ertoe op deze wereld?
Dat was de grote beginvraag. Met de mensen van Royal HaskoningDHV ging ik op onderzoek uit. Samen ontdekten we wat het precies is dat de medewerkers verbindt en zorgt voor de kracht en dynamiek van de organisatie. Hét collectief doelbewuste gevoel, dat betekenis geeft aan hun werk en klanten inspireert – nu en in de toekomst. Want dát is wat Royal HaskoningDHV bijzonder maakt en het onderscheidt van de concurrenten!
Inzicht: de tijd is rijp om samen te werken
Water raakt aan alles. Het vormgeven van de veiligheid, duurzaamheid en de baanbrekende inzet van water vraagt om een enorme omslag. Een brede watertransitie. Frisse perspectieven en slimme, integrale oplossingen voor de complete watercyclus. De vragen van morgen het hoofd bieden, kan alleen als er samengewerkt wordt.
Strategie: geen dag te verliezen, sluit je aan bij de watertransitie!
Royal HaskoningDHV wil deze watertransitie in een stroomversnelling zetten. Ze hebben de visie, de inspiratie en de bekwaamheid die deze voortrekkersrol van vereist.
Royal HaskoningDHV is groot geworden door specialisme. Maar om de veiligheid en welzijn van de generaties hierna te kunnen garanderen moeten ze hun eilandjes verlaten, kiezen voor multidisciplinaire verbintenissen en partnering. Om zo mensen te koppelen en ervaringen te bundelen. Relaties te bouwen. Binnen de organisatie, de watercyclus en de maatschappij. Iedereen is uitgenodigd!
Campagne pay-off: You’re invited. Royal HaskoningDHV
Samenwerking: Raoul Boot en Charles Giesberger.








