Sluit je aan bij de watertransitie!

Internationale engineers- en projectmanagement consultancy

Royal HaskoningDHV Business Line Water is al meer dan 135 jaar toonaangevend op het gebied van waterinnovatie. Daar willen ze de buitenwereld nu meer over gaan vertellen. Thema’s op basis waarvan thought leadership gebouwd worden zijn o.a. Circular Water, SMART Water en Water for Industry. Aan mij de opdracht om het volgende te ontwikkelen:

  • Positionering van Business Line Water als merk; de purpose.
  • Merkmanifest  dat deze purpose duidelijk maakt en mensen beweegt.
  • Thema-proposities die de positionering onderbouwen.
  • Interactief proces dat medewerkers ruimte geeft om input te leveren.

Waarom doen we ertoe op deze wereld?

Dat was de grote beginvraag. Met de mensen van Royal HaskoningDHV ging ik op onderzoek uit. Samen ontdekten we wat het precies is dat de medewerkers verbindt en zorgt voor de kracht en dynamiek van de organisatie. Hét collectief doelbewuste gevoel, dat betekenis geeft aan hun werk en klanten inspireert – nu en in de toekomst. Want dát is wat Royal HaskoningDHV bijzonder maakt en het onderscheidt van de concurrenten!

Inzicht: de tijd is rijp om samen te werken

Water raakt aan alles. Het vormgeven van de veiligheid, duurzaamheid en de baanbrekende inzet van water vraagt om een enorme omslag. Een brede watertransitie. Frisse perspectieven en slimme, integrale oplossingen voor de complete watercyclus. De vragen van morgen het hoofd bieden, kan alleen als er samengewerkt wordt.

Strategie: geen dag te verliezen, sluit je aan bij de watertransitie!

Royal HaskoningDHV wil deze watertransitie in een stroomversnelling zetten. Ze hebben de visie, de inspiratie en de bekwaamheid die deze voortrekkersrol van vereist.

Royal HaskoningDHV is groot geworden door specialisme. Maar om de veiligheid en welzijn van de generaties hierna te kunnen garanderen moeten ze hun eilandjes verlaten, kiezen voor multidisciplinaire verbintenissen en partnering. Om zo mensen te koppelen en ervaringen te bundelen. Relaties te bouwen. Binnen de organisatie, de watercyclus en de maatschappij. Iedereen is uitgenodigd!

Campagne pay-off: You’re invited. Royal HaskoningDHV

 Samenwerking: Raoul Boot en Charles Giesberger.

Image
“Hallo Franci, gisteren een inspirerende sessie van je mogen ontvangen. Het manifest maakte dat ik geraakt werd. Mensen en techniek. Sociale en technologische innovatie. Royal HaskoningDHV verbint.”
Aad van Duyvenvoorde

Product Director Crystalactor RHKDHV
Image
“Franci really connected to the people and through interviews extracted the essence of our water for industry team. The result is a brand positioning that goes much much further than our traditional 'what is it that we do?'.”
Robert Jan Smeeds

Global Market Segment Coordinator Industrial Water